To szkolenie odkrywa ZŁOTE ZASADY SKUTECZNEGO DORADCY, dzięki którym dowiesz się jak dbać o swój poziom skuteczności i efektywności jako osoba będąca wsparciem dla potencjalnych studentów.
Złote zasady powstały w oparciu o 7 cech Doradcy, któremu się ufa. Te cechy i umiejętności wskazali ankietowani będący Klientami światowych firm usługowych i uczelni wyższych.
Życzymy Ci inspiracji
Zespół Merito
To szkolenie wzbogaci Cię o wiedzę dotyczącą współczesnego podejścia do odporności psychicznej wg badaczy Douga Strycharczyka i profesora Petera Clough. Są to twórcy koncepcji modelu 4C odporności psychicznej, a także narzędzia do pomiaru jej poziomu. Szkolenie przedstawia szczegołowo to podejście i tą koncepcję, ale także do każdego filaru poznasz i doświadczysz narzędzi, które mają na celu wzmocnienie ich i odbudowanie.
Dzięki tym narzędziom i metodom będziesz swoją prace wykonywać spokojniej i pewniej, a jakiekolwiek wyzwania, trudne sytuacje z potencjalnymi studentami nie będą już dla Ciebie tak dużym kosztem emocjonalnym.
Zapraszamy Cię po spokój wewnętrzny i umiejętność zarządzania emocjami.
Zespół Merito
Witaj na kursie
SZTUKA AUTOPREZENTACJ DLA DZIAŁU REKRUTACJI
To szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się rekrutacją osób na Uczelnię.
Niezależnie od tego, czy głownie pracujesz i prezentujesz ofertę telefonem, czy pracujesz prezentacją oferty na forum, czy rozmawiasz face to face - to szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz wzmocnić swoją efektywność w prezentowaniu oferty naszych studiów i kursów.
Przejdź przez każdą lekcję uważnie.
Podczas każdej z tych lekcji zajrzyj do zeszytu treningowego - tam znajdziesz pigułki wiedzy dotyczące tematu przerabianego na lekcji i dodatkowe lub omawiane na lekcji ćwiczenia. Zrób je, poczuj, jak z każdym wykonanym ćwiczeniem stajesz się pewniejszy siebie w autoprezentacji.
Na tym szkoleniu zmierzysz się z najczęściej spotykanymi obiekcjami potencjalnych studentów (naszych Klientów) i poznasz skuteczne techniki z psychologii społecznej na radzenie sobie z wątpliwościami Klientów.
Przejdź przez każdą lekcję, zaczynając od filmu - WSTĘP.
Jest to kilkuminutowa wskazówka, jak najlepiej przechodzić przez ten kurs.
W dalszych lekcjach omówione zostaną najczęściej spotykane obiekcje i do każdej z watpliwości naszego Klienta dobrana zostanie właściwa, najskuteczniejsza technika komunikacji. Zaproponowane w tym szkoleniu techniki oparte są na filozofii budowania relacji i wzbudzania zaufania, uwzględniajac najnowsze badania neuronaukowe, które pokazują wyraźnie, jak odpowiednia komunikacja wpływa na zaufanie do rozmówcy.
Jest to kilkuminutowa wskazówka, jak najlepiej przechodzić przez ten kurs.
W dalszych lekcjach omówione zostaną najczęściej spotykane obiekcje i do każdej z watpliwości naszego Klienta dobrana zostanie właściwa, najskuteczniejsza technika komunikacji. Zaproponowane w tym szkoleniu techniki oparte są na filozofii budowania relacji i wzbudzania zaufania, uwzględniajac najnowsze badania neuronaukowe, które pokazują wyraźnie, jak odpowiednia komunikacja wpływa na zaufanie do rozmówcy.
Pamiętaj, aby po kursie przejść przez przygotowany test sprawdzający. 80% dobrych odpowiedzi upoważnia Cię do ściągnięcia i wydrukowania imiennego certyfikatu ukończenia tego szkolenia.
Mam nadzieję, że to szkolenie doda Ci pewności i żadna obiekcja nie będzie już dla Ciebie trudnością.
Powodzenia
Szkolenie poprowadzi dla Ciebie:
Justyna Żejmo
Psycholog, Trener Neurokomunikacji, Wieloletni praktyk w sprzedaży, wieloletni Trener i Menedżer w międzynarodowej firmie sprzedażowej, Wykładowca i Opiekun Merytoryczny na studiach podyplomowych na Uczelniach Merito.
Zapraszamy na szkolenie
SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Jest to szkolenie, na którym poznasz typy osobowości Dr Taylora Hartmana i potrzeby mózgu Klienta wg Davida Rocka. Posiadając tą wiedzę, jesteś w stanie szybko rozpoznać typ i potrzebę Twojego rozmówcy, dzięki czemu Twoja komunikacja buduje w nim zaufanie i wzmacnia jego wartości. Kiedy Klient odczuwa te dwa ważne elementy dojrzałej komunikacji biznesowej, znacznie cześciej wybiera drogę, którą mu wskażesz i decyduje się na to, co mu proponujesz.
Co otrzymasz na tym szkoleniu?
- dowiesz się jakim jesteś typem osobowości wg kodu kolorów Hartmana
- poznasz inne typy osobowości
- poznasz najnowsze odkrycia neuronaukowe, pokazujące najwazniejsze potrzeby mózgu, które determinują wybory i decyzje Twoich Klientów
- Odkryjesz dominującą potrzebę poszczególnych typów osobowości
- Nauczysz się komunikatów wspierających i wzmacniających zaufanie Klienta z określonym typem osobowości z wykorzystaniem potrzeb mózgu.