Poziom umiejętności: Beginner

To szkolenie odkrywa ZŁOTE ZASADY SKUTECZNEGO DORADCY, dzięki którym dowiesz się jak dbać o swój poziom skuteczności i efektywności jako osoba będąca wsparciem dla potencjalnych studentów.

Złote zasady powstały w oparciu o 7 cech Doradcy, któremu się ufa. Te cechy i umiejętności wskazali ankietowani będący Klientami światowych firm usługowych i uczelni wyższych. 

Życzymy Ci inspiracji 

Zespół Merito 

Poziom umiejętności: Beginner
Poziom umiejętności: Beginner

To szkolenie wzbogaci Cię o wiedzę dotyczącą współczesnego podejścia do odporności psychicznej wg badaczy Douga Strycharczyka i profesora Petera Clough. Są to twórcy koncepcji modelu 4C odporności psychicznej, a także narzędzia do pomiaru jej poziomu. Szkolenie przedstawia szczegołowo to podejście i tą koncepcję, ale także do każdego filaru poznasz i doświadczysz narzędzi, które mają na celu wzmocnienie ich i odbudowanie. 

Dzięki tym narzędziom i metodom będziesz swoją prace wykonywać spokojniej i pewniej, a jakiekolwiek wyzwania, trudne sytuacje z potencjalnymi studentami nie będą już dla Ciebie tak dużym kosztem emocjonalnym. 

Zapraszamy Cię po spokój wewnętrzny i umiejętność zarządzania emocjami. 


Zespół Merito

Poziom umiejętności: Beginner

Witaj na kursie 

SZTUKA AUTOPREZENTACJ DLA DZIAŁU REKRUTACJI


To szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się rekrutacją osób na Uczelnię. 
Niezależnie od tego, czy głownie pracujesz i prezentujesz ofertę telefonem, czy pracujesz prezentacją oferty na forum, czy rozmawiasz face to face - to szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz wzmocnić swoją efektywność w prezentowaniu oferty naszych studiów i kursów. 


Przejdź przez każdą lekcję uważnie. 
Podczas każdej z tych lekcji zajrzyj do zeszytu treningowego - tam znajdziesz pigułki wiedzy dotyczące tematu przerabianego na lekcji i dodatkowe lub omawiane na lekcji ćwiczenia. Zrób je, poczuj, jak z każdym wykonanym ćwiczeniem stajesz się pewniejszy siebie w autoprezentacji. 


Poziom umiejętności: Beginner
Witaj na kursie 
TRUDNE ROZMOWY O OBIEKCJACH KLIENTA

Na tym szkoleniu zmierzysz się z najczęściej spotykanymi obiekcjami potencjalnych studentów (naszych Klientów) i poznasz skuteczne techniki z psychologii społecznej na radzenie sobie z wątpliwościami Klientów. 
Przejdź przez każdą lekcję, zaczynając od filmu - WSTĘP. 
Jest to kilkuminutowa wskazówka, jak najlepiej przechodzić przez ten kurs. 
W dalszych lekcjach omówione zostaną najczęściej spotykane obiekcje i do każdej z watpliwości naszego Klienta dobrana zostanie właściwa, najskuteczniejsza technika komunikacji. Zaproponowane w tym szkoleniu techniki oparte są na filozofii budowania relacji i wzbudzania zaufania, uwzględniajac najnowsze badania neuronaukowe, które pokazują wyraźnie, jak odpowiednia komunikacja wpływa na zaufanie do rozmówcy. 
Jest to kilkuminutowa wskazówka, jak najlepiej przechodzić przez ten kurs. 
W dalszych lekcjach omówione zostaną najczęściej spotykane obiekcje i do każdej z watpliwości naszego Klienta dobrana zostanie właściwa, najskuteczniejsza technika komunikacji. Zaproponowane w tym szkoleniu techniki oparte są na filozofii budowania relacji i wzbudzania zaufania, uwzględniajac najnowsze badania neuronaukowe, które pokazują wyraźnie, jak odpowiednia komunikacja wpływa na zaufanie do rozmówcy. 


Pamiętaj, aby po kursie przejść przez przygotowany test sprawdzający. 80% dobrych odpowiedzi upoważnia Cię do ściągnięcia i wydrukowania imiennego certyfikatu ukończenia tego szkolenia. 

Mam nadzieję, że to szkolenie doda Ci pewności i żadna obiekcja nie będzie już dla Ciebie trudnością. 
Powodzenia

Szkolenie poprowadzi dla Ciebie: 


Zdjęcie Prowadzącej kurs

Justyna Żejmo
 

Psycholog, Trener Neurokomunikacji, Wieloletni praktyk w sprzedaży, wieloletni Trener i Menedżer w międzynarodowej firmie sprzedażowej, Wykładowca i Opiekun Merytoryczny na studiach podyplomowych na Uczelniach Merito. 


Poziom umiejętności: Beginner
Poziom umiejętności: Beginner

Zapraszamy na szkolenie 

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM



Jest to szkolenie, na którym poznasz typy osobowości Dr Taylora Hartmana i potrzeby mózgu Klienta wg Davida Rocka. Posiadając tą wiedzę, jesteś w stanie szybko rozpoznać typ i potrzebę Twojego rozmówcy, dzięki czemu Twoja komunikacja buduje w nim zaufanie i wzmacnia jego wartości. Kiedy Klient odczuwa te dwa ważne elementy dojrzałej komunikacji biznesowej, znacznie cześciej wybiera drogę, którą mu wskażesz i decyduje się na to, co mu proponujesz. 

Co otrzymasz na tym szkoleniu?

  • dowiesz się jakim jesteś typem osobowości wg kodu kolorów Hartmana
  • poznasz inne typy osobowości 
  • poznasz najnowsze odkrycia neuronaukowe, pokazujące najwazniejsze potrzeby mózgu, które determinują wybory i decyzje Twoich Klientów 
  • Odkryjesz dominującą potrzebę poszczególnych typów osobowości 
  • Nauczysz się komunikatów wspierających i wzmacniających zaufanie Klienta z określonym typem osobowości z wykorzystaniem potrzeb mózgu. 

Poziom umiejętności: Intermediate